Scene halucinante în aeroport după ce Wizz Air și-a anulat unul dintre zboruri! Imaginile au ajuns virale pe rețelele de socializare. Nemulțumiți de faptul că li s-a anulat zborul iar site-ul companiei nu a funcționat pentru a fi înștiințați, mai mulți români au ajuns cu scandal la ghișeul de bilete al Wizz Air. Printre cei păgubiți se regăsește și actorul Paul Ipate, care nu s-a mai putut abține și s-a certat cu femeia de la bilete.
Nu mai este nici un secret faptul că Wizz Air obișnuiește să-și anuleze zborurile, iar vacanțele a sute de români să fie distruse de acest lucru. Și de această dată, compania aeriană a anulat un zbor cu plecare de pe aeroportul Otopeni. Destinația finală a aeronavei ar fi trebuit să fie Aeroportul Internațional Orio al Serio, din Bergamo, Italia.
Zeci de pasageri nemulțumiți că au fost înștiințați prea târziu de decizia companiei de a anula zborul s-au adunat în fața ghișeului de bilete Wizz Air de pe aeroportul Otopeni, puși pe scandal. Printre românii cărora le-a fost ruinată vacanța se află și Paul Ipate, care nu s-a mai putut abține și a tras-o la răspundere pe angajata companiei celebre pentru prețurile mici. Se pare că scandalul ar fi pornit de la faptul că site-ul companiei aeriene nu ar fi funcționat corespunzător, iar călătorii au aflat târziu de anularea zborului.
Paul Ipate nu s-a mai putut abține și a tras-o la răspundere pe angajata Wizz Air. Actorul s-a arătat nemulțumit de comportamentul pe care compania aeriană l-a avut față de clienții săi. Imaginile în care acesta se ceartă cu femeia de la ghișeul de bilete au ajuns virale pe TikTok!
„Că e compania praf? Și angajații praf? Că nu vă merge site-ul? Că anulați zborurile? Vă simțiți prost din cauza asta? Nasol. Asta e realitatea! Ăsta e adevărul! Nu am de ce să îmi cer scuze, doamnă. Am spus un adevăr”, îi reproșează Paul Ipate angajatei de la Wizz Air, în imaginile care au ajuns virale pe rețelele de socializare.
Mai mult, tânăra care a ales să publice imaginile cu pricina a ținut să le explice internauților că angajații companiei nu au nici o vină în astfel de cazuri, dar ar fi preferat ca angajata să-i trateze altfel. Se pare că femeia de la ghișeu a avut o atitudine neprofesională, lucru care i-a scos și mai tare din sărite pe pasageri.
„Wizz Air meanwhile 🙂 Într-adevăr, angajații nu au nicio vină, dar atunci când în fața ta este o mulțime furioasă, sătulă de repartizare pe cale să se anuleze, contează foarte mult să știi cum să empatizezi… a de superioritate a doamnei nu-și avea rostul în această ecuație. Cei care au fost de față știu mai multe”, se precizează în descrierea videoclipului de pe TikTok.